The “neo roadster”
by NECO

The “neo roadster”
by NECO

ONTWERP

De NC-N01 is verkrijgbaar in matt black orange en steel grey fluo. Twee sobere maar trendy kleuren, versterkt met een fel kleurtje die de strakke lijnen van deze compacte roadster benadrukken.

Motor

De NC-N01 wordt aangedreven door een motor van de nieuwste generatie: vloeistof gekoelde viertakt eencilinder met 125cc inhoud, een cilinderkop met vier kleppen en een dubbele bovenliggende nokkenas.

Elektronische injectie maakt het mogelijk om zijn vermogen maximaal te benutten en tegelijkertijd het brandstofverbruik tot een minimum te beperken.

Het royale koppel van de motor zorgt voor een snelle acceleratie en is beschikbaar vanaf lage toerentallen!

Compacte en krachtige 125-motor
Vloeistofkoeling
Compacte uitlaat onder de motor

CHASSIS

De NC-N01 is bedoeld om intuïtief en gemakkelijk te zijn. Hij rust op een roostervormig buischassis en een aluminium achterbrug. Een zeer stijf chassis opgehangen door een hydraulische mono-schokdemper en een omgekeerde vork met grote diameter.

Deze set-up zorgt voor een gezond en evenwichtig rijgedrag, waardig aan een motor met grotere cilinderinhoud! Zelfs de extra korte uitlaat onder het motorblok draagt bij aan de algemene balans van de motor.

LED-koplamp
Schijfremmen met CBS gecombineerd remmen

COMFORT EN VEILIGHEID

Door de geringe breedte bij de knieën en de beperkte hoogte van het tweezits zadel kan elke rijder er zich goed op voelen.

De rijhouding is dynamisch zonder vermoeiend te zijn, de rijder zal dit unieke gevoel van één zijn met zijn moto waarderen.

De LED-koplampen en -lampen verlichten efficiënt en bieden een specifieke lichtsignatuur voor de NC-N01.

Het gecombineerd remsysteem accentueert de veiligheid door de fijne afstelling van de remmen en ideale verdeling tussen voor- en achterzijde mogelijk te maken.

Compacte uitlaat onder de motor

LCD digitale teller

Led-koplamp

Tweezits zadel met stiksels

Compacte en krachtige 125cc-motor

Schijfremmen met CBS gecombineerd remmen

Omgekeerde hydraulische vork

Vloeistofkoeling

TECHNISCHE GEGEVENS

ENGINE

Type

Mono-cilinder, 4-takt, watergekoeld, dubbele bovenliggende nokkenas 4 kleppen met balansas

Cilinderinhoud

124.2 CC

Boring × slag

58 × 47 mm

Compressieverhouding

12:1

Vermogen

11 KW / 15 HP ( 9500 RPM )

Starter

Elektrische starter

Benzine injectiesysteem

ECU

Type koppeling

Manuele natte multi-plaat koppeling

Maximumsnelheid

+100 km/u (kan variëren naargelang omstandigheden)

AFMETINGEN

Afmetingen (L×B×H)

2000 × 830 × 1095 mm

Wielbasis

1365 mm

Min. grondvrijheid

160 mm

Min. draaicirkel

4200 mm

Stuurhoek

39°

Stuurhoogte

1070 mm

Hoogte bestuurdersvoetrust

310 mm

Zadelhoogte

815 mm

RIJ EIGENSCHAPPEN

Tankinhoud

17 l

Versnellingsbak

6-versnellingen

Aandrijving

Ketting

Remmen

Voor: Remschijf / Achter: Remschijf

Ophanging

Voor: Omgekeerde telescoopvork Achter: Enkele schokdemper met veren

Uitlaat pollutie controlemethode

EFI + driewegkatalysator

Velg

Voor alu: 2.15 – 17 / Achter alu: 3.0-17

Band

Voor: 110/70-17 / Achter: 130/70-17

Snelheidsmeter

Digitaal

Verlichting

Kop- en achterlampen: LED / Richtingsaanwijzers: LED

Anderen

Garantie

2 jaar (onderdelen)

Share

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email